Vad skulle den handla om?
Om du fick göra en dokumentär, vad skulle den handla om då?
Själv så skulle nog jag göra en dokumentär om en metod som heter TNR, vilket kan förklaras att man tar in hittekatter och kastrerar dom och sedan släppa ut dom på samma ställe igen.
Vad skulle din dokumentär handla om? 
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
En dokumentär som går på djupet när det gäller utanförskap i rika och välmående länder. Gick på Karl Johans Gata i Oslo i fredags eftermiddag. Har aldrig sett så mycket uteliggare och hemlösa sittandes o liggandes i rännstenen som där.
Skulle vara så kul att göra en egen dokumentär
skulle nog handla om hundar.
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Jag kan inte bestämma mig för vilket ämne jag skulle välja. 
Hmm… Kanske en dokumentär om mig skulle kunna vara en bra kompromiss!?
Den dokumentären skulle ju innehålla alla ämnen jag intresserar mig för. 
#3 Ja det var smart!
Jag skulle nog antingen göra en dokumentär om vildhästarna i australien eller om zebraarter :)
lurvponnyn.vimeddjur.se
#5 Intressant :)
Hmm…tål att tänkas på…inte om mig själv då..
gillar att observera andra..så en dokumentär om en något udda människa skulle det nog bli..skulle faktiskt vara riktigt kul och få göra..
Är osäker, men möjligen en dokumentär om miljöförstöringen. Det är inte speciellt originellt, men ett såpas viktigt ämne att det behövs ännu fler, tydliga dokumentärer om detta.
Annars skulle jag gärna göra en dokumentär om gruppindelning och fördomar. Hur vi människor fungerar i interaktionen med andra och våra förväntningar på dessa. Att vi besitter fördomar vi t.o.m. är omedvetna om själva. Och tillhörande hur detta utgör en viktig del i hur människor beter sig mot djur också.
# 8 Det kan aldrig bli för många dokumentärer om miljöförstöring…
det är ju det viktigaste i livet..utan en bra miljö har vi ingenting..enligt min åsikt..
#7håller med dig det är väldigt intressant att studera andra människor :)
#8 Håller med dig det kan inte göras för många och varje år så märker man ju något nytt som påverkar miljön possitivt och negativt :)
Mvh Amanda
Är även medarbetare på Dokumentärer :)
(I tanken skulle jag kunna göra en dokumentär om mig.
Inte på riktigt.) 
#8 - Kanske en dokumentär om miljöförbättring!? Hur man själv kan göra skillnad.
Kanske det behövs flera dokumentärer i samma ämne, men som riktar sig till olika grupper, så motivationen ökar hos fler? 
# 11 Precis…behövs nog åt båda hållen..om bättre och sämre..
Jag har jobbat som miljöinformatör på sjukhus..och gissa om det är svårt att lära *vuxna' människor att sopsortera..
det var mycket lättare att lära barnen på skolan..