Dokumentärer iFokus

Dokumentärer

Etikettot-off-topic
Läst 1403 ggr
Loveradio
4

OT - Melodifestivalen

Titttade ni på det ikväll? Vad tyckte ni?

Själv är jag allergisk mot Sean Banan. Röstade på Dead by April och blev glad över att de gick vidare. Loreen tyckte jag också var ganska bra.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

XxKimxX
0

Jag tittar aldrig på melodifestivalen men var tvungen att titta igår pågrund av Dead By April. Love them! Både jag, min syster och min mamma ville att dem skulle gå vidare och det gjorde dem.

Wohoo! Glad

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

Loveradio
2

#1 Ja visst var dom bra! Glad var lite osäker på om dom skulle gå vidare eftersom det inte är alla som uppskattar growl, så jag blev glatt överraskad när dom gick vidare.

[lucke]
0

Såg lite av festivalen från båten jag befann mig på. Gick Thorsten vidare? Jag hoppas detGlad

dolfen
0

Jag tittade inte igår. Får se den ikväll.

Ska bli intressant att höra (antar jag) vad detta gråwl är. Skrattande

Loveradio
0

#3 Thorsten gick till andra chansen med Sean Banan (djup suck) Jag tycker Thorsten är en himla fascinernade och intressant person. Men hans låt tyckte jag var sådär. Men jag gillar verkligen hans scenspråk! När han tittade in i kameran blev man riktigt fängslad. Märks att han har hållt på med teater.

#4 Skrattande

[GIKmio]
1

Jag tycker det räcker med en finalkväll. Som på den gamla goda tiden. Nu är det mest som en cirkus som turnerar runt i en månad och när slutliga finalen är har man redan hört låtarna så man kan dom utantill, och kan nynna dom som främling och diggi-loo diggi-ley Skrattande

[lucke]
0

#5 Det lilla jag hörde (det var sånt liv där) tyckte jag om- och visst är han fascinerande. Vi (jag och min kompis) tyckte det såg ut som om han botoxat sig- men han kanske bara var välsminkadSkrattandeVad roligt att han gick vidare! Men Sean Banan, urk…

Loveradio
1

#6 Ja det är lite väl mycket omgångar och omröstningar. Det håller jag med om Obestämd blir lite rörigt. Haha Skrattande

#7 Ja det var nog sminket ;)

[lucke]
0

Kollar Skavlan från 27 jan när Thorsten var gäst- han är ju bara för skönSkrattandehttp://svtplay.se/v/2692013/skavlan/del_3_av_12?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2699112/sb,p102975,1,f,-1 (21 minuter in i programmet)

XxKimxX
0

#4 det är inte så myckt growl, mera scream. Glad

"Våra brister gör oss till människor."/Daniel Adams Ray

dolfen
1

#10 - Hmm. Så jag ska inte lite på Gina Dirawi och Loveradio? Flört

I alla fall så lät growling/screem-snubben som jag hade väntat att det skulle låta.

Det var väl Grekland som hade en likadan snubbe i senaste(?) ESC!?

Efter varje låt skrev jag en liten recension. De två jag tyckte skulle gå vidare, gick vidare. Cool Och att BananKingen gick vidare via 2:a chansen blev jag inte förvånad över. Kul med humor! Glad

Körsbär
0

Loreen var min favorit!

[MonEnil]
0

Jag tycker det är ganska bra att det är flera deltävlingar. Det är lättare att bilda sig en uppfattning om låtarna när man fått höra dem några gånger innan finalen.

dolfen
0

Var tvungen att kolla upp om jag hade rätt om Greklands bidrag i ESC 2011. (Se #11) Men det var ingen "growlare", det var en rappare de hade.

Georgien hade också en "tilläggs-sångare" som rappade. Deras låt var bättre än Greklands.