Dokumentärer iFokus

Dokumentärer

Etikettallmänt
Läst 1478 ggr
[sakring]
1

Beroendet av TV-serier

Ikväll 29/1 är det en dokumentär om beroendet av TV-serier på SVT 2. Den ska jag se! Själv är jag svårt beroende av Morden i Midsomer och CSI MiamiFlört.

Loveradio
0

Åh vilken tid?

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

[sakring]
0

Kl:18.00, det glömde jag skrivaSkäms

dolfen
0

Jag kan bara (på rak arm) komma på att jag är beroende av "The big bang theory" för tillfället. Jo, Judys domstol också förståss.

Hoppas den är längre än 40 minuter. (Då kanske jag kan se lite nu.)

Loveradio
0

Den var riktigt bra! Väldigt intressant Glad kände igen mig själv ;) Har faktiskt dom senaste dagarna letat upp nya serier att ladda ner. Och då vill jag inte bara ladda ner ett avsnitt åt gången utan hela säsonger.

Själv är jag också beroende av The Big Bang Theory, också Vänner och The OC bl.a.

dolfen
0

Lite otur hade jag då de pratade om serier som jag inte är intresserade + att jag var tvungen att samtala med en person. (Vissa är inte lite kraviga.) Obestämd

Men det kanske går i repris!? Glad

En komediserie som jag hoppas visas igen är "Tredje klotet från solen". Vill att de sänder den igen (från början) så jag kan samla ihop alla delar, så jag kan se när jag vill.

Kom på att komediserier är lite OT i denna sajjt. Skäms

Loveradio
2

#5 I den här tråden är det fritt fram att diskutera tv-serier Glad

dolfen
0

Glad

Loveradio
0

Kl. 08.00 imorgon på SVT2 är det repris på dokumentären om man har missat. Och på tisdag kl. 00.40 på SVT2 :)

dolfen
0

Tack! #8 Glad

Ställer in inspelningsmekanismen!

tanteva
0

Eller gör som jag tänker göra nu: se den på SVT Play http://svtplay.se/v/2692983/dokumentarfilm/beroende_av_tv-serier

Själv har jag just köpt den kompletta boxen med Beverly Hills 90210 … har inte en aning om vad ni pratar om när ni säger att man kan vara beroende av TV-serier ;)

Cats are like potato chips - you can't have only one!

[GIKmio]
0

Jag har alla dvd-boxar av Vänner.

Ladydragon
0

har bara hunnit med att se halva dokumentären….

men jag kände mig som en riktig urtidsdinosaurie Obestämd

den enda serien dom pratade om som jag har sett några avsnitt utav det är Cityakuten och det va för över 10 år sen har nått minne om att jag glodde på det samtidgt som jag ammade min son som då va bebis

inser att min smak är visst rätt begränsad då jag i stort sett bara ser dokummentärer eller serier som handlar om brott folk som blir mördade och så vidare….(Morden i Midsomer,Mördare okänd,Criminal minds och så vidare) Obestämd

har mycket svårt att förstå det där oxå att man inte bara kan se att avsnitt utan måste se hela säsongen och det typ på en kväll Obestämd

ska försöka se klart hela imorgon och se om jag har nåt mer o säga om den

Loveradio
0

#11 Åh vad fuskigt!

[GIKmio]
0

Man kan hitta alla säsonger av vänner på tex. Coop Glad

Loveradio
0

#14 Okej tack Glad får ta och kika där

[GIKmio]
0

#15 Fanns dock inte i box utan varje säsong för sig. Är länge sedan jag köpte dom, men tror dom kostade 60-70 kr styck. Kanske dom är billigare nu.

Körsbär
1

Jag kan berätta vilken tv-serie jag är besatt av: Dawnton Abbey! Jag har till och med köpt en bok i London om Dawnton Abbey! ;)