Tunnelbanan
Första avsnittet nu på kanal 5.
"Svensk realityserie från 2012. Säsong 1. Avsnitt 1. Tunnelbanan är Stockholms pulsåder. Över en miljon människor kliver varje dag på och av tunnelbanan för att ta sig till och från arbete, hem, skola, träning och uteliv. Vi följer personalen som arbetar under jord."
/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com
Var den nåt att ha? Jag har inte 5an och gillar inte t-banan alls, för mig hade det bara varit hemskt att titta på

det går även att se det på kanal5:s play sida
jag tyckte det va sevärt intressant att få en inblick i sånt man har inte har nån koll på
jag avskyr tunnelbanan oxå men för mig så är det nog bara ovana det är sällan jag är i Stockholm och får chansen att åka tunnelbana
#1 Haha
Jag gillade den
den visade bl.a hur ordningsvakterna jobbar. Tyckte det var intressant att se. Den är i stil med Nordstan om du har sett den.
#2 Å, var glad att du är utsocknes och slipper eländet
#3 Jo, visst kan den vara intressant. Men t-banan för mig är ångest light
Har inte sett Nordstan, ser väldigt sällan på tv om det inte är något extra lockande typ GW
#2 Kul att du också gillade programmet! 
#4 Haha du och din GW 
Mycket intressant och mycket elände förstås. Jag har aldrig tänkt på att det finns så många kameror att de till och med kan hitta en förrymd 15-åring bara genom att titta på monitorer.
Finns mängder med kameror i SL trafiken, men är det nån som har koll på hur många OV SL har?
#8 Vad är OV?
OV= ordningsvakter!
#10 Aha