Dokumentärer iFokus

Dokumentärer

Etikett: ot-off-topic
Läst 1618 ggr
Mandusius
0

OT- Hur ser eran jul ut detta år?

Hur ser eran jul ut detta år? :)

Själv så ska jag springa mellan tre ställen detta år. Men har jag tur så kommer jag få ner dom till två^^ (Det brukar bli så när ens föräldrar är skilda)

Så det blir en tur till min pappa och bli tjock på mat, sen ska jag hem till min mor och bli ännu tjockare. Sedan ska man hem till svärföäldrarna och spricka :P
Men önska mig lycka till så att jag slipper tre utan övertygar min far att vi alla ska fira tillsammans ;)

Mvh Amanda

Är även medarbetare på Dokumentärer :)

Körsbär
0

Är hemma hela julen, åker till stockholm och firar nyår hoss kompisar. Och sen bär det av till London! :)

Loveradio
0

Kul att höra hur ni firar Glad

Oj haschy, du kanske rullar fram efter jul ;) Låter som en bra jul.

Körsbär, vad kul! Och London sen! Älskar London. Avundsjuk jag blir Förvånad

Julafton kommer firas delvis hos mig i min lägenhet och hos kusinen. Min syster åker upp från Linköping hit till Umeå där jag och min pappa bor och en del av släkten. Så då kommer vi fira lite tillsammans. Nyår vet jag inte hur det blir riktigt.

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

Ladydragon
0

här blir det hos mamma som vanligt där alla samlas på jul det brukar funka bra

nyår usch och blä då blir man verkligen påmind om att man suger på vänskap Rynkar på näsan ingen o fira med…så antingen blir jag o sonen som firar och då försöker jag lite i alla fall lagar god mat o så vidare
är jag själv däremot så förvandlas den nyktra alkolisten till bara en alkolist…supa skallen av sig är det enda jag orkar med då…

ja ja ska inte gnälla mer  julen är bra i alla fall och det glädjer mig

Mandusius
0

#1 jag vill också till London :3

#2 ja lite kommer jag nog rulla allt … Inget jag ser fram emot;)

#3 Du kommer nog få en trevlig Nyår ska du se :) Du ska ju ha din son hos dej och det ger ju en andledning att göra dagen speciell! :)

Mvh Amanda

sxesux
0

Just nu vet jag inte, det är bråkigt hemmavid och jag känner mig rätt nere, förhoppningsvis tar jag mig i kragen och träffar min mor, och gör ngt vettigt av ledigheten.

[AshJ]
0

Ja, det blir ett förbannat springande med separerade föräldrar. Ett förbannat ätande med om inte annat, haha.

Blir väl att åka till hemstaden. Sedan tillbaka dit man nu bor på kvällen för att fira med pojkvän.

Så Haschy - Jag känner med dig!

Mandusius
0

#6 Tack! Det är någon som vet hur det är;)

Mvh Amanda

[AshJ]
0

7# Ja, och eventuellt småspring till andra också. Jävla ståhej, det där med jul. Springa runt + massvis med mat = Dålig kombination. Åtminstone kort efter man ätit, haha.

[lucke]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag (och mina småtroll) är julvärdinna i år. Första gången vi (familjemedlemmar med respektive och barn) är hemma hos mig- det blir garanterat trångt men också mysigt. Förutom julbordet (knytis) så finns det massor med godis, blingade peppisar mm.Glad Mina gäster är väl inte jätteglada över att fira jul med mina råttor, men jag är desto gladare att få tillbringa hela julafton med mina trollKyss

Loveradio
0

#9 Vilken söt bild Glad

[lucke]
0

#10 Tack! Jag försökte ta lite stämningsfulla julfoton, men hon var alldeles för nyfiken på alla saker…Skrattande

Loveradio
0

#11 Haha blev ju ett bra kort ändå. Hur många råttor har du? Glad

[lucke]
0

#12 Nja, hon välte grejor och gnagde på stearinljusTungan uteJag har 4 råttor, varav en gammeltanta som inte gör så mycket väsen av sig… Tycker det är lite kul att planera även djurens julfirande, vad de ska få för gott osv. Antar att din hund (som f ö är mkt söt!) får något särskilt på julafton?

Loveradio
0

Okej Glad

Tack! Ja han ska få en leksak, en tuggring och hundgodis. Djur är ju ändå familjemedlemmar, så varför ska inte de få äta lite extra gott på julafton liksom :)

[lucke]
0

#14 Håller medGlad

Mandusius
0

Min jul kommer nog inte bli så bra ändå Rynkar på näsan

Är förkyld och måste åka till tre ställen. GAH!

Mvh Amanda

Loveradio
0

#16 Men vad jobbigt :/ typiskt att man ska bli förkyld innan jul.

Mandusius
0

#17 Visst är det!

Känns som det är min vanliga otur:P

Mvh Amanda