Dokumentärer iFokus

Dokumentärer

Etikett: samhälle
Läst 1470 ggr
[postmortum91]
0

Mermaids, finns dem?

Vi människor ska alltid ifrågasätta och vara skeptiska, vilket i sig är bra. Men tänk om korncirklarna faktiskt är riktiga (av aliens), att aliens finns och att mermaids existerar. Vad vet vi egentligen? Ingenting.

Ibland har jag fungeringar på om USA och andra supermakter håller mycket viktig information hemlig från oss medborgare, vi kanske inte vet någonting. Samtidigt kommer jag tillbaka till att vara skeptisk, varför skulle någon av alla filmer folk filmat etc vara sanna, alla kan ju vara trickfilmade och animerade…

Kolla på dokumentären och fundera själva, vad tror ni?

Den är bra och bara 40 min lång :)

[postmortum91]
0
Disturbed-Angel
2

Den dokumentären känns som en film med kassa Skådespelare och det tycker jag förstör mycket. 

Jag är övertygad om att det finns liv både på jorden och i universum som vi människor inte vet om. 

Kanske finns mermaids, kanske inte.

[Sniff]
1

Intressant!

[haemoglobin]
1

Den var intressant men har kommit ut att vara "mocumentary", som Animal Planets dokumentär om drakar. Kanske förklarar kassa Skådespelare, men som sagt - underhållande och jag trodde nästan på det innan lite research xD haha

[Sniff]
0

Haha ja innan det kom fram att den var fejk så var den ganska trovärdig! 🤪

[haemoglobin]
0

#5 Tydligen tillräckligt trovärdig för att skapa sånt kaos i media(läs twitter) och dylikt. Krävs lite när något seriöst som Animal Planet försöker övertyga folk 🤪