Annons:
Etikettallmänt
Läst 12337 ggr
Jalking
10/27/14, 9:06 PM

Dokumentärerna i radions P3 igång igen...

…efter sommaruppehållet.
Inte det vanliga P3-tramset, utan riktigt bra dokumentärer, de bästa som radio kan erbjuda. Dokumentärernas hemsida. Finns att hämta som mp3:or eller dra ner direkt till telefonen/plattan med t.ex. Podkicker.

Annons:
Grace2009
10/27/14, 9:09 PM
#1

"inte det vanliga P3-tramset", menar du kanalen i helhet då? För jag tycker alla P3 Dokumentärs program har hållit bra kvalité.

Jalking
10/27/14, 9:11 PM
#2

Jag slutade lyssna på P3 några år efter att de la ner Tio i topp. Dokumentärerna hittade jag av en slump. Kanske det finns en hel del bra där som jag inte känner till.

Grace2009
10/27/14, 9:14 PM
#3

Det är en del tramsande där, inte så mycket vettigt så jag kan hålla med (dock tycker jag tramset har underhållningsvärde för mig). Jag tänkte om du kanske tyckte de tidigare säsongerna av P3 Dokumentär var dåliga också. Sitter och lyssnar igenom deras arkiv medans jag jobbar, och det är mycket intressant.

[GIKmio]
11/5/14, 11:17 AM
#4

P3 dokumentär är riktigt bra. Laddade ner dokumentären om heta linjen häromdagen. Det var dåtidens chattande bland ungdomar som i längden blev mycket kostsamt för den som betalade telefonräkningen. Ser fram emot nya dokumentärer nu.

Fingerprints
7/26/15, 10:43 PM
#5

Åh, är helt uppslukad av p3:s dokumentärer. De är skitbra!

Vilka är era favoritavsnitt?

Regnbåge

Jaguar_
5/2/16, 1:34 PM
#6

P3s dokumentärer är helt underbart gjorde och fångar ens intresse med styrka. De har gjort många ändringar i sina program de senaste åren sen jag började lyssna, men jag gillar fortfarande morgonpasset. Jag gillade de programmet som var mellan 14-16. Minns bara inte vad det hette. Sen hade de ett program mellan 11-13 som handlade om nyheter vilket var kul att lyssna på. Man blev till och med intresserad av politik, men nu när det är borta har man inget intresse längre och de vid 14-16 är med borta. De har även sent på kvällen prat om sex m m dock tycker jag dom överdriver lite med att använda ord överdrivet mycket…annars ett bra och roligt program. Jag hatar alla andra kanaler som finns för det är bara massor av reklam och de kör samma låtar varje timmer dygnet runt så det blir uttjatat och inga roliga programpunkter. Plus att t ex megapool kör enbart massor av återblickar, detta sa vi för 30 min sen och detta gjorde vi för 30 min sen när vi spelad eupp vad vi sa för 1 timme sen och så fortsätter det så till de går hem förtidigt vid halv 10 när programmet ska vara till 10. Näru det är P3 för hela slanten hos mig. 😃 Dock gillade jag de 10 min som de hade på megapool när Adam tog upp världens korkade nyheter. Men det var ju bara 10 min av ett program som varar från 7-10.

Testade dokumentärer från p2 och p1 men höll på att somna så jag gav upp. Bara p3 kan göra riktigt bra dokumentärer. Det är synd jag redan lyssnat på alla. 😛

Don't anthropomorphize animals. They are not human, so don't expect them to express themselves the same way. It's important to respect animals for who they are, rather than assuming they'll communicate on your terms.

Annons:
Jalking
5/2/16, 3:05 PM
#7

P1, P2 och P4 kan göra bra dokumentärer men det går många dåliga/ointressanta på varje bra. P3-dokumentärerna är alltid bra.

Upp till toppen
Annons: